Niniejszy regulamin dotyczy zasad oraz warunków świadczenia usług komputerowych i naprawczych przez serwis komputerowy Pclider.pl, prowadzonego przez Remigiusza Błaszczyka właściciela działalności gospodarczej „Lidering” Remigiusz Błaszczyk , ul. Kasztelańska 22/1, 51-200 Wrocław, NIP 8951436669, REGON 020272409, zlokalizowanego pod adresem ul. Kiełczowska 191, 51-315 Wrocław.
Serwis komputerowy PCLider.pl wykonuje usługi dla osób prywatnych oraz firm (zwanych dalej Klientami).
Klient traktowany jest przez PCLider.pl jako wyłączny właściciel dostarczonego sprzętu, na zasadzie z art. 339 w zw. z art. 341 Kodeksu cywilnego, chyba że Klient wyraźnie oświadczy, że nie jest właścicielem sprzętu.
Rewers przyjęcia sprzętu do serwisu jest podstawowym dokumentem uprawniającym do odbioru sprzętu. W ewentualności utraty potwierdzenia, odbiór towaru umożliwia okazanie dokumentu tożsamości.
PCLider.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, a także przestrzegania tajemnicy handlowej dotyczącej współpracy z Klientem.
PCLider.pl nie ponosi odpowiedzialności za dane oraz oprogramowanie i następstwa związane z ich utratą oraz za wady ukryte i fizyczne dostarczonego nośnika danych i / lub sprzętu komputerowego (np. uszkodzona struktura dysku, czynniki zewnętrzne mający wpływ na spójność danych).
Za akcesoria pozostawione w sprzęcie komputerowym, a nie zgłoszone w momencie oddawania sprzętu do naprawy PCLider.pl nie odpowiada.
Klient ponosi pełną odpowiedzialność prawną za posiadane nielicencjonowane oprogramowanie oraz wszelkie dane przekazane łącznie ze sprzętem komputerowym wraz z dołączonymi nośnikami.
Klient oświadcza, że jest świadomy, iż każda ingerencja w sprzęt komputerowy (z wykluczeniem instalacji systemów i oprogramowania) lub diagnoza może spowodować utratę gwarancji producenta.
PCLider.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania usług naprawczych z powodu niedostępności na rynku odpowiednich części zamiennych lub też innych przyczyn niezależnych od serwisu PCLider.pl.
Nienaprawiony sprzęt może posiadać objawy inne niż w momencie oddawania urządzenia do firmy PCLider.pl. Wynika to z obecnie stosowanych technologii i metod ich regeneracji, szczególnie w przypadku napraw układów BGA, gdzie płyty w trakcie naprawy muszą być poddawane bardzo wysokim temperaturom. Podobnie sprawa ma się z uszkodzeniami mechanicznymi obudów komputerowych – zwłaszcza elementów ruchomych typu zawiasy – gdzie demontaż obudowy może ukazać rozmiar uszkodzeń. PCLider.pl nie odpowiada za pogorszenie stanu nośnika informacji na skutek podjętych zabiegów naprawczych.
Instalacja oprogramowania jest możliwa tylko i wyłączne z wykorzystaniem legalnych licencji dostarczonych przez Klienta.
Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania usługi przez PCLider.pl oraz w celach statystycznych i archiwalnych.
Klient oświadcza, iż został poinformowany o fakcie, że administratorem danych osobowych jest PCLider.pl, że ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania oraz, że podanie danych jest dobrowolne.
W przypadku gdy oddany do serwisu sprzęt jest naruszony (np. wcześniejsze naprawy serwisowe, ślady zalania i korozji, ślady upadku, samodzielne próby naprawy lub jakakolwiek inna ingerencja lub naruszenie konstrukcji) PCLider.pl zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowych opłat bądź też zmiany warunków, wydłużenia lub odmówienia naprawy (po wcześniejszym poinformowaniu Klienta) – w przypadku odmowy naprawy przez jedną ze stron, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy.
PCLider.pl informuje, iż sprawność użytkowa oraz stan wizualny sprzętu dostarczonego do naprawy może ulec pogorszeniu w wyniku wykonywanych czynności diagnostycznych i napraw (np. ukryte pęknięcia obudowy ujawniające się dopiero w trakcie naprawy, przetarte przewody, tasiemki itp.), co wynika z wad ukrytych, ujawniających się dopiero w momencie podejmowania ww. czynności. PCLider.pl nie ma na to wpływu i nie ponosi za to odpowiedzialności, a ewentualne koszty naprawy tych wad pokrywa Klient.
W przypadku nieodebrania sprzętu w terminie 14 dni od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru sprzętu, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 5 zł. brutto dziennie, którą musi pokryć Klient. Opłata jest naliczana również wskutek braku możliwości poinformowania Klienta o możliwości odbioru, wynikającej z jego winy (np. podany zły nr telefonu, bądź nieodbieranie telefonu, brak kontaktu mailowego itp.).
PCLider.pl gwarantuje sprawne wykonanie usług wymienionych w potwierdzeniu wydania sprzętu z serwisu zgodnie z podanym okresem gwarancji (3 miesiące dla większości napraw i usług oraz 12 lub 24 miesiące w przypadku napraw komputerów z wymianą podzespołów na nowe) licząc od daty wykonania usługi.
Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany z sklepu stacjonarnego PCLider.pl w terminie 3 miesięcy od daty poinformowania Klienta o możliwości odbioru sprzęt ulega utylizacji.