Sklep

Laptopy poleasingowe - pclider.pl

Komputery poleasingowe - pclider.pl

Monitory poleasingowe - pclider.pl

Monitory poleasingowe - pclider.pl

Newsletter
Zapisz się do naszego Newslettera i odbierz kod rabatowy -3% na podany adres e-mail!
Zapisując się do Newslettera akceptujesz naszą Politykę Prywatności oraz Regulamin.
Urządzenia wielofunkcyjne dla firm - czy warto w nie inwestować?
Urządzenia wielofunkcyjne dla firm - czy warto w nie inwestować?

Urządzenia wielofunkcyjne to wynalazek, który pojawia się coraz częściej nie tylko w biurach, ale i w naszych domach prywatnych. Czy warto zainwestować w urządzenia wielofunkcyjne dla firmy? Zapraszamy do lektury!

Na co należy zwrócić uwagę, zanim kupisz do firmy urządzenie wielofunkcyjne?

Podstawowe parametry urządzeń wielofunkcyjnych, które należy sprawdzić przed ich zakupem, to ich możliwości. Wydruk czarno-biały, kolorowy, druk z wykorzystaniem techniki laserowej lub atramentowej, możliwość hasłowania i połączenia bezprzewodowo z siecią WiFi, obecność lub brak automatycznych podajników do papieru, obecność lub brak slotów na karty pamięci i gniazd USB… Te wszystkie czynniki mogą być bardzo ważne pod kątem codziennego korzystania z urządzenia w pracy! Warto postawić na sprawdzone i renomowane marki, takie jak HP, czy Canon, dzięki temu ma się pewność, że łatwo uda się dokupić do nich akcesoria oraz nie będzie problemu ze znalezieniem serwisu w przypadku awarii.

Jakie są zalety urządzeń wielofunkcyjnych?

Do głównych zalet urządzeń wielofunkcyjnych należy fakt, iż zajmują niewiele miejsca w biurze (w porównaniu na przykład z urządzeniami kserującymi lub skanerami) oraz oferują wysokiej jakości drukowanie, skanowanie i kopiowanie. Maszyny te zazwyczaj można połączyć bezprzewodowo z siecią WiFi i przesyłać z nich bezpośrednio skanowane dokumenty. Najnowsze urządzenia wielofunkcyjne posiadają funkcję oszczędzania energii oraz zużywają bardzo mało prądu, co jest bardzo korzystne z punktu widzenia ekologii.

Jakie są wady urządzeń wielofunkcyjnych?

Niestety zaawansowane urządzenia wielofunkcyjne odstraszają cenami. Koszty takich maszyn to od kilkuset złotych w górę, w zależności od takich parametrów jak rozmiary urządzenia, rozdzielczość skanowania oraz jakość wydruku. Drogie są również dodatki do maszyn oraz koszty regularnego serwisowania i eksploatacji urządzenia. Zanim zdecydujemy się na konkretny model, warto sprawdzić, jakie są przedziały cenowe pasujących do niego tonerów i zamienników (do drukarek laserowych tonery z reguły są nieco droższe). Warto również przemyśleć lokalizację urządzenia, ponieważ maszyny wielofunkcyjne zajmują z reguły więcej miejsca niż standardowe drukarki. Jedną z tańszych opcji nabycia firmowych drukarko-skanerów jest dzierżawa  lub leasing, wtedy wszelkie koszty związane z serwisowaniem i eksploatowaniem leżą po stronie właściciela danego urządzenia.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl